Apsipirkimo taisyklės

Pradžia » Apsipirkimo taisyklės
  1. IŠSIRINKITE PREKĘ
    Išsirinkite norimus produktus spausdami prie produkto mygtuką “+Pridėti į krepšelį”, pažymėdami norimą užsakyti kiekį. Jei produktas turi galimus pasirinkti variantus, pasirinkite norimą variantą. Ekrane pasirodys pranešimas “Jūs pridėjote PRODUKTASį savo pirkinių krepšelį!”. Savo pasirinktų produktų sąrašą galite peržiūrėti bei koreguoti paspaudę ant “Krepšelio” ikonos, kuri yra dešinėje pusėje viršuje. Tam tikslui paspauskite mygtuką “Peržiūrėti krepšelį” norėdami dar kartą jį peržiūrėti ar paredaguoti.

 

  1. PASIRUOŠIMAS APMOKĖJIMUI
    Norėdami apmokėti už pasirinktus produktus, spauskite mygtuką “Apmokėti” (arba “Pirkti”, priklausomai nuo to, kuriame lange esate).

 

Jei norite apmokėti be registracijos:

Pasirinkite punktą “Apmokėti be registracijos”. Spauskite “Tęsti”.

Surašykite būtinus duomenis: vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas, mobilaus telefono numeris, adresas, miestas, pašto kodas, šalis bei regionas. Jeigu pristatymo ir apmokėjimo adresai sutampa, pažymėkite varnelę ties ” Pristatymo ir apmokėjimo adresai yra tokie pat.”. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite norimą siuntimo metodą bei pristatymo vietą. Jei turite pastabų, nurodykite jas. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite norimą apmokėjimo metodą. Pažymėkite varnelę ties ” Aš perskaičiau ir sutikau Terminai ir sąlygos“. Spauskite “Tęsti”.

Dar kartą patikrinkite informaciją. Jei viskas tvarkoje, spauskite “Patvirtinti užsakymą”.

 

Jei norite užsiregistruoti:

Pasirinkite punktą “Registruotis”. Spauskite “Tęsti”.

Surašykite būtinus duomenis: vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas, mobilaus telefono numeris, adresas, miestas, pašto kodas, šalis bei regionas. Jeigu pristatymo ir apmokėjimo adresai sutampa, pažymėkite varnelę ties ” Pristatymo ir apmokėjimo adresai yra tokie pat.”. Įveskite savo slaptažodį bei darkart patvirtinkite jį. Spauskite “Tęsti”. Nepamirškite pažymėti varnelės ties ” Aš perskaičiau ir sutikau Privatumo politika“. Į savo elektroninio pašto dėžutę gavote laišką su patvirtinimu apie sėkmingą registraciją parduotuvėje.

Pasirinkite pristatymo informaciją. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite norimą siuntimo metodą bei pristatymo vietą. Jei turite pastabų, nurodykite jas. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite norimą apmokėjimo metodą. Jei turite pastabų, nurodykite jas. Pažymėkite varnelę ties ” Aš perskaičiau ir sutikau Terminai ir sąlygos“. Spauskite “Tęsti”.

 

Jei esate užsiregistravęs:

Pirmiausia prisijunkite.

Jūsų asmeninė informacija jau yra įtraukta. Da rkart jos pildyti nereikia.

Pasirinkite apmokėjimo informaciją. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite pristatymo informaciją. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite norimą siuntimo metodą bei pristatymo vietą. Jei turite pastabų, nurodykite jas. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite norimą apmokėjimo metodą. Jei turite pastabų, nurodykite jas. Pažymėkite varnelę ties ” Aš perskaičiau ir sutikau Terminai ir sąlygos“. Spauskite “Tęsti”.

 

 

APMOKĖJIMO INFORMACIJA

Supildykite privalomus laukus. Įveskite tikslų adresą bei veikiantį telefono numerį. Su asmens duomenų tvarkymo politika galite susipažinti čia

 

 

PRISTATYMO INFORMACIJA

Užpildykite pristatymo informaciją: pasirinkite pristatymo metodą. Jei turite kažkokių komentarų, pažymėkite juos.

 

 

APMOKĖJIMO METODAS

Pasirinkite apmokėjimo metodą. Jei turite pastabų, nurodykite jas. Spauskite “Tęsti”.

Mokėjimas už prekes, įsigyjamas mūsų internetinėje parduotuvėje, vykdomas per internetinio atsiskaitymo sistemą “Paysera”.
Šis atsiskaitymo būdas paprastas, greitas ir saugus.
Atsiskaitymo sistema “Paysera” iš mūsų internetinės parduotuvės gauna tik užsakymo numerį ir sumą, kurią persiunčia Jūsų pasirinkto atsiskaitymo banko elektroninei sistemai. Apmokėjimas vyksta Jūsų banko elektroninėje aplinkoje, kurioje Jūs patvirtinate užpildytą mokėjimo nurodymo formą.

Jūsų duomenys yra visiškai saugūs.
Sėkmingai apmokėję už prekes, gausite patvirtinimo laišką anketoje nurodytu el. pašto adresu.

 

Taip pat yra galimybė apmokėti ir kitais metodais:

  • apmokėjimas atsiimant – pinigus sumokėsite atsiimdami prekę.
  • apmokėjimas banko pavedimu – pasirinkę šį apmokėjimo metodą gausite visą reikiamą informaciją, kurią reikia supildyti
  • apmokėjimas čekiu

 

SUSIPAŽINKITE SU SĄLYGOMIS
Minimali užsakymo suma nėra taikoma, pristatymo kainas prekių krepšelis skaičiuoja atitinkamai pagal pasirinktą prekių pristatymo metodą. Pristatome per 1-5 d.d. (darbo dienas).
Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val., įteikiamos tik anketoje nurodytam asmeniui. Jeigu Jūsų nebus namuose, Jums pageidaujant, už papildomą mokestį, prekės gali būti pristatytos pakartotinai.

Patvirtinkite, kad susipažinote ir sutinkate su sąlygomis.
UŽSAKYMO PATVIRTINIMAS

Patvirtinę užsakymą elektroniniu paštu gausite dokumentą, patvirtinantį Jūsų apsipirkimą.

 

PREKIŲ PRISTATYMAS
Jūsų įsigytos prekės pristatomos siuntų tarnybos OMNIVA, prieš tai būsite informuoti SMS žinute. Pristatymo laikas – darbo dienomis nuo 8 iki 17 valandos, per 10 d.d.

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

El. parduotuvėje Things.lt įsigytų prekių grąžinimas

1. Kokybiškų prekių grąžinimas, remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį (toliau Sutartis) naudojantis tik ryšio priemonėmis (nuotolinė sutartis) ir dėl to negali prieš sudarant sutartį pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, jis turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, raštu pranešdamas apie tai Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Jeigu Pirkėjas viena Sutartimi įsigijo keletą prekių, jis turi teisę pilnai atsisakyti visų viena Sutartimi nusipirktų prekių arba tik kai kurių viena Sutartimi įsigytų prekių. Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų raštiško prašymo pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei:
– grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
– prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
– prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
– grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
– grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas, garantinis talonas (jei jis buvo išduotas).
Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:
– prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;
– kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Grąžinamą prekę prašome pristatyti į Things.lt parduotuvę. Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:
– prekių supakavimą;
– prekių pristatymą į artimiausią Things.lt parduotuvę (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė).

Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.

Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu.

Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, paprašysime pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.

Įsipareigojame sugrąžinti Jūsų sumokėtus pinigus per 14 dienų, į kurias neįskaičiuojamas laikas per kurį autorizuotas serviso centras patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.).

Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.

2. Prekės grąžinimas įsigijus netinkamos kokybės prekę ir kitais atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės.

Jei turite kitų nusiskundimų, pastebėjimų arba susidūrėte su alergine reakcija – apie tai mums pranešti galite el. paštu: info@things.lt

Scroll To Top
Close
Close

Krepšelis

Close

Krepšelis tuščias

Tęsti apsipirkimą